Tuesday, June 12, 2007

Airbus A380 www.tool-tool.com

Bewise Inc. www.tool-tool.com Reference source from the internet.

Iz Wikipedije, proste enciklopedije

Skoči na: navigacija, iskanje
Prvi let letala Airbus A380 med pristankom na tovarniškem letališču v Toulousu, Francija

Prvi let letala Airbus A380 med pristankom na tovarniškem letališču v Toulousu, Francija

Airbus A380 je dvonadstropno, štirimotorno reaktivno letalo, ki ga proizvaja Airbus S.A.S. Prvi polet tega letala je bil 27. aprila 2005 v Toulousu v Franciji. Prvi komercialni leti se naj bi pričeli konec leta 2006 po 15-mesečnem testiranju, prvo letalo pa bo prejela družba Singapore Airlines. Med razvojem je to letalo nosilo ime Airbus A3XX, s tem letalom pa je povezan tudi vzdevek Superjumbo.

A380 je največje potniško letalo na svetu, saj prekaša Boeing 747, ki je bilo največje 35 let. Največje komercialno letalo v uporabi je en primerek letala Antonov An-225, vendar pa lahko to prepelje le 80 potnikov.

[uredi] Zasnova

Novi Airbus se trenutno prodaja v dveh različicah. A380-800 lahko prepelje 555 potnikov v konfiguraciji s tremi razredi ali pa do 853 potnikov v konfiguraciji z enim razredom - ekonomskim. Pričakovan doseg za model 800 je 15.000 km (8.000 navtičnih milj). Drugi model je tovorna različica z oznako A380-800F, ki lahko prevaža 150 ton tovora do 10.400 km (5.600 navtičnih milj) dosega. A380-900 je predlagana podaljšana različica, za katero so krila osnovnega modela A380 že zasnovana.

[uredi] Naročila

Do 6. aprila 2006 je A380 naročilo 16 letalskih družb. Trenutno je naročenih 159 letal, vključno s 27 letali tovorne različice. Rentabilnost tega letala naj bi bila dosežena pri prodaji 250-300 primerkov letala. Prejšnji predsednik uprave Airbusa Noël Forgeard je omenil, da pričakuje prodajo 750 letal tega tipa. Uradna cena letala je trenutno 295 milijonov ameriških dolarjev. Kupci pogosto dobijo velike popuste pri večjih ali zgodnjih naročilih.

[uredi] Glej tudi

[uredi] Zunanje povezave

Letala Airbus
A300 | A310 | A318, A319, A320, A321 | A330 | A340 | A350 | A380 | A400M | Beluga
Orjaška letala

Airbus A380-800
Antonov An-124 Ruslan
Antonov An-225 Mrija
Berijev Be-2500 Neptun
Boeing 747(-400/-8)
Lockheed C-5 Galaxy

Preklicani projekti

Boeing NLA
Bristol Brabazon
Hughes H-4 Hercules (Spruce Goose)
McDonnell Douglas MD-12



Ta članek, ki se nanaša na zrakoplove, je škrbina. Slovenski Wikipediji lahko pomagate tako, da ga dopolnite z vsebino.


BW Bewise Inc. Willy Chen willy@tool-tool.com bw@tool-tool.com www.tool-tool.com skype:willy_chen_bw mobile:0937-618-190 Head &Administration Office No.13,Shiang Shang 2nd St., West Chiu Taichung,Taiwan 40356 TEL:+886 4 24710048 / FAX:+886 4 2471 4839 N.Branch 5F,No.460,Fu Shin North Rd.,Taipei,Taiwan S.Branch No.24,Sec.1,Chia Pu East Rd.,Taipao City,Chiayi Hsien,Taiwan

Welcome to BW tool world! We are an experienced tool maker specialized in cutting tools. We focus on what you need and endeavor to research the best cutter to satisfy users’ demand. Our customers involve wide range of industries, like mold & die, aerospace, electronic, machinery, ,,,etc. We are professional expert in cutting field. We would like to solve every problem from you. Please feel free to contact us, its our pleasure to serve for you. BW product including: utting toolaerospace tool .HSS Cutting toolCarbide end millsCarbide cutting toolNAS Cutting toolCarbide end millAerospace cutting toolCarbide drillHigh speed steelMilling cutterCore drillTaperd end millsMetric end millsMiniature end millsPilot reamerElectronics cutterStep drillMetal cutting sawDouble margin drillGun barrelAngle milling cutterCarbide burrsCarbide tipped cutterChamfering toolIC card engraving cutterSide cutterNAS toolDIN toolSpecial toolMetal slitting sawsShell end millsSide and face milling cuttersSide chip clearance sawsLong end millsStub roughing end millsDovetail milling cuttersCarbide slot drillsCarbide torus cuttersAngeled carbide end millsCarbide torus cuttersCarbide ball-noseed slot drillsMould cutterTool manufacturer.

Bewise Inc. www.tool-tool.com

No comments: